Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2009 03:28 - Завръщане!!!
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 674 Коментари: 0 Гласове:
0



 Такааааа, пак мина почти година докато се сетя да пиша тук отново.... всъщност е адски забавно да чега старите си истории и...щеше да звучи добре ако бях написала "да се смея", но уви - не е смешно! Всъщност за съжаление установянам, че не пораствам,а би трябвало! Какво е положението към днешния момент - на нова работа съм... все по-отчайващо - ужасно е да те управляват некомпетентни, мързеливи и на всичкото отгоре надути шефове. Голям кеф е да правят грешки и после да ти се крият зад гърба...!Та така, голям кеф беше като от стотина кандидата в кризата ме взеха мен, но накрая се оказа, че голямата фирма с уж страхотната репутация е БАТАК!!!! Какво друго - мъже,аааааа мъжете! Смених малко местожителството иси викам - е,поне ще се отърва от миналото,ама нейсе  то мъжете във всички географски ширини са си еднакви или...отново стигаме до варианта - аз не поумнявам. Та от депресията си до преди седмица щях д се омъжвам - пръстен си имах,дата си имах, ама пак не... щукна ми ,че ми се живее и що ли да не изневеря, ама по-добре бъдещия ми мъж се оказа психопат! Добре ,че му дадох повод да ревнува,за да разбера,че е болен да ми инсценира на 2 пъти самоубийство и да се сафирясам. И така де сега сме на етап - напусни гадната си работа, намери някой да ти направи едно дете да си го гледаш и тегли една майна на всички. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43711
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930