Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2008 18:53 - Нов,ама същия!!!
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 998 Коментари: 2 Гласове:
0



Аз май отдавна не съм писала нисхто тук,но....то и да напиша ще звичи по същия начин! Старата песен на нов глас....един вид - старото поведение от нов мъж! Все същите номера,само дето аз за все по-малко време ги търпя! Почна да ми писва вече :(! Сега пък се запознах с един младеж....идеален мж на хартия както се казва! Всичкото му наред...почти! Е,малко ме дразнеше спокойствието му,но...приехме го! Излизахме си...всичко беше ок,само дето не очаквах муж на 30 г. да излизам с мен 5 пъти преди да реши ,че ще ме целуне..! ХУбаво де,приехме го това,да ме държи за ръчичка и да ме целуж апо челото..! Така де,един миличък, романтичен КАТО СЕ ВИДИМ,добричък и послушен...! Да,ама не...пфуу,всеки ден дами звъни и да ми дурдори по телефона по 1 час и да не ми каже да се видим...! Все трябва тук да отидем,там д отидем...за нова година един къде си, за рождения ми ден еди къде си,ама...1 седмица все уморен,все му се спи,все го мързи!!! Накрая ми писна...и му казах "Кога мислиш да се видим" и той...ми събота и неделя...утре ще ставам рано!!! Ти луд ли си...за тоя 1 час дето ми говориш по телефона моеже да запалиш колата,да дойдеш за 5 мин. до вкъщи и да пием кафе още 55 мин.!! Какъв му е проблема?!?! Звъня ми като беше в командировка в Лондон,помислил си за мен там,подарък ми донесе...всичко,ама....какво е това събота и неделя ще се видим!! Ако бяхме преспали и дами се прави на луд ще го разбера,да съм се правила кой знае коко на недоспъпна и да се е издразнил-НЕ....тогава какво?!!? Разбирам,че той си избира темпото,ама чак пък толкова! Ако не иска да се вижда с мен,няма нужда и да ми звъни въобще! И като го питах "Защо въобще ми звуниш" и той...."Да те чуя"...ужас!!! Нерви не ми останах вече....остана ч мъж,който не сум намразила и той ми е приятел от 8 години,накрая тая депресия ше ме тласне към него и ще е адска грешка :( Какво ви става,мъже!??!?!?!?! Айде стига съм се обяснявала,разбрахте в общи линии какво се случва с мен! Не ми е добре...и работата ме съсипва и университета...като не ти върви в едно,трябва да ти върви в друго,ама не! Омръзна ми тоя моя неоснователен оптимизъм....само да повтарям "Всичко е наред,живота е прекрасен,нямам проблеми...вси1ко е идеално,щастлива съм"!!! Писна ми!


Тагове:   нов,


Гласувай:
0



1. viki11 - ДОбре де, нали в събота и неделя т...
09.11.2008 20:36
ДОбре де, нали в събота и неделя трябваше да се виждате и готово. Явно ще има и секс. Ако няма си питай защо. Примерно, питай, не ме ли харесваш? Той - харесвам те. А защо тогава не искаш да имаш нещо повече с мен?
Пък след това го намразвай.
От опит знам, че има и мъже, които имат нужда от жена, с която да общуват, а не от сексуална връзка за временно ползване, докато забършат друга. Или пък си има приятелка, и те проучва, дали ще си съгласна да си втора цигулка. На такова прилича. Ами проучи си.
То не че аз ги проучвам, ама ...ти явно искаш.
А приятеля от 8 години.....позната история. Ама там сексът уж е забранен.
Е, да бях мъж....да ти помогна :)
цитирай
2. noboysnocry - Е, сега се разправяме тука. . . . той ...
09.11.2008 23:13
Е, сега се разправяме тука....той май се оказа комплексар,или някои,когото много,ама много го е прецакала някоя мадама,за да ми каже "Аз не действам така,не се разкривам,докато не съм сигурен в другия"! Егати изказването,не очаквах такъж филм от мъж на тази възраст! не се кефя на комплексирани мъже,които играя на сигурно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43688
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930