Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2008 19:51 - За този пост наистина ми трябват коментари! :(
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2074 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2008 19:53


Въобще няма да пиша увод на тоя постинг! И не мога да разбера защо винаги пиша за мъже и то не да се похваля за някой,а все да кажа какъв съм карък в дадена ситуация. Та, ето накратко новата ми мъка....ама тоя път наистина ми е гадно и не знам какво да правя. Бях на 13 като се запознах с един младеж....детска работа-той на 15. Нещо де...приятелтво,той после замина за щатите,върна се....изгубихме си следите за година някъде. През повечето време се чувахме редовно по телелфона и сме говорили по 5-6 часа на ден. Бях в течение на всичко, включително ин а жените в живота му. Той стана много сериозен и много много успял млад мъж. Само две връзки и то все за по 4-5 години. Преди месец ме намери с адски усилия,чак като приказка звучи какви ги е вършил ,за да намери баща ми в родния ми град,а от там и телефона ми. Обади ми се,видяхме се....изкарахме страхотно. Той не е от Варна ,но работата му е тук и идва 2-3 пъти седмично. Все идва...обажда ми се и...вече не сме на 13, хубао ни е заедно логично се стигна до секс. Но всъщност не това е важново,а това,че този мъж на мен наистина много,ама много ми харесва. Държи се идеално,остава при мен редовно и се забавляваме...! Всичко идеално,но ми отне 2 седмици,за да се сетя,че всъщносто този мъж далеч не е свободен...има си приятелка 2г. и тя си живее при него и ...не знам да имат проблеми :(л Първо си мислех...еее,забавлявай се, нищо не можеш да загубиш. Сгреших!!! Все повече се забатачвам ...и го лисля и като заминава от Варна ми се свева корема и ....! Проблема е,че вчера един негов приятел,много добър,също беше във Варна по работа и той искаше да излезем с него. Отидохме на расторант,говорехме си дибре,а а се чувствах като идиот всеки път когато той ме целува пред него! Отидохме после на дискотека и моя човек се побърка нещо...вярно,изпи доста алкохол,но...изглеждаше си ок! Или аз искам да е така ,не знам. Първо откачи,защото някокво момче ме било гледало, после ми обяснява,че ме обичал,че съм можела да го имам изцяло стига да го искам.. ! Аз само мълча и се чудя колко точно е пиян. И изведнъж ми казва....как те намерих,как стана това...искаш л да не ти се обаждам повече. И аз му казах да не ми се обажда...той ме погледна и ...тръгна да ме целува и каза " Не мога, толкова ми е хубаво с теб" . Прибрахме се той продулжи с това,че ме обича,а аз само мълча и му повтарям,че е пиян,а той..." Пил съм,но утре сутринта ще ти го кажа същото". За съжалене дойде сутринта...още в леглото ми каза "Ти не ме обичаш" ...и аз пак мълча. Станахме, пихме кафе...говорихме какво ще правим вдругиден като дойде пак и по едно време той - "Мале,как можах да се напия така,нямам никакъв спомен от снощи"... и аз "нищо не помниш!?!.... и той " Явно съм прекалил, как се прибрахме" ...аз стоя и гледам като теле,мълча и се чудя какво да му кажа. А сега ми е кофти,депресирам се. НЕ съм такава,никога не съм била нечия любовница,нито пък ще бъда и....не мисля и ,че го заслужавам..! Не знам, утре ще дойде и в главата ми се блъскат двете крайности- или да му кажа да забрави за мен, или да му обясня колко ми е хубаво с него и как не искам да свършва! Нямам представа ко е е правилно ,но знам,че така няма да издърж дълго....просто НЕ ГО РАЗБИРАМ!. Тук вече Ви моля за мнение,колкото и критично и грубо да е то! Просто искам да знам ко е еправилно и ...какво означава поведението му! п.с. Пропуснах нещо,което всъщност много добре ми обяснява нещата,но гледам да го пропускам....след една романтична вечер и страхотен секс той ми каза " Виж, аз правя секс само с една жена,вярвам ти,но моля те ако решиш да бъдеш с някой друг,мисля ,че е редно да ме предупредиш" Което ясно означава,че явно това ще е всичко,което може да ми предложи той...някакви дне,някакви нощи и ...това е! И все пак...не знам! П.с. Абе хора, какво не ми достига...все пиша,че уж нещата са ок, уж се държат добре с мен и правят разни мили неща,но все....неееееееееещо не ми достига. Не мога да разбера какво. Всеки ЧМного си готина,колко си забавна...страхотна,умна,как се оправяш сама и не си лигла.....дрън,дрън" Какво ли не съм чувала ....и накрая - НИЩО!!!!


Тагове:   наистина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noboysnocry - Стига, бе хора...
03.10.2008 20:16
.... лошо, добро... напишете каквото Ви идва на акъла, защото аз се движа от едната на другата крайност и накрая ще стигна само до битов алкохолизъм..! Засега се задоволявам с едно малко уиски и депресираща музика, но не знам докога :(
цитирай
2. venus - ...късмет, това не ти достига!
08.10.2008 11:16
При всички положения, преди да решиш какво да направиш, според мен, е хубаво да прочетеш някоя по-дълга книга и то без да имаш контакт с човека. Тъй де, да се пречистиш емоционално... не че при мен действа, ама поне няма да си под афект.

Много е хубаво, че си срещнала човек, който ти пасва, но виж, какво точно ти харесва в него. Без да се засягаш, ама той, принципно, малко е кривнал от правия път. Добре, на всеки може да му се случи. Всеки понякога има нужда от някой, с който да сподели определени емоции, едно легло... Въпроса е защо? Може би това, че ти не знаеш отговора те обърква.

По това което описваш, следва, че момчето е доста объркано – отначало се закача с някой в дискотеката, в следващия момент изпада в интимности; на следващата сутрин просто не знае кое е истината. Всъщност, ако трябва да сме точни, на 24-25 е много лесно на едно момче да се чувства объркан. Все в някой момент, след всичката веселба и щуротии, идва момент, в който трябва да се ориентираш... някои му викат да пораснеш. Та, на момчетата им е доста по-трудно да оформят мирогледа си. Поне по себе си така разсъждавам. :P

Без да се сърдиш, но кое е правилното, само ти можеш да кажеш. Не, защото има правилен отговор, а защото ТИ трябва да избереш в коя посока да тръгнеш. А за съвет – помисли, какво харесваш в този човек. Познаваш го от малък, ТОЙ ти е споделял много неща от интимния си живот... след толкова време ТОЙ те търси под дърво и камък, за да те види. Защо? Не е ли за да разбере кой е?... объркан от ролите, които играе всекидневно търси някой, който може да го разбере. Какво е получил насреща – успял ли е да види нещо в тебе, което да го успокои и мотивира? “Ти не ме обичаш”. Помисли си, как се чувства той, за да го каже...

Секса е важен, но той не е всичко. Пък и в крайна сметка, това са само 15 минути на ден... 15 минути, които са достатъчни да замъглят цяло денонощие...
цитирай
3. noboysnocry - Развръската....
08.10.2008 14:46
Така..мен ми писна и му казах,че просто...не съм такава и няма да изтърпя това. Той говори много-беше трезвен ,каза,че ме обича и,че не може да си представи да ме загуби. Обаче...му трябвало време, не можел да приключи всичко от раз,разбирал ме,че искам да см единствена,да съм му била дала време. Аз казах,че просто...днес като излезе от вкъщи и всичко приключва...той ме моли поне да сме приятели....аз в един момент викам ОК,а той в следващия пак тръгва да ме целува.....и накрая ПОДЯВОЛИТЕ ЗАЩО СТАВА ТАКА, НЕ МОГА ДА ТЕ ЗАГУБЯ,НО НЕ МОГА В МОМЕНТА ДА НАПРАВЯ ТАКАВА КРАЧКА. Не занм,наистина,много странно е мисленето му....мостояннно е от едната на другата крайност...нямал ми доверие. За какво доверие не знам. Първо казва- добре няма да те убеждавам ти си взела решение...после пак....не мога да те загубя. И така едно и също говорихме 8 часа ,хем ме обича,хем...не може да е с мен . И аз му казвам - не мога да се боря за някой,който е загубена кауза. И той каза...не е загубена кауза просто в този момент не мога да го направя....! И накрая от това да не се виждаме въобще...спахме в отделни легла...на сутринта... "Слънце,обичам те" ....и след толкова говорене нещатата са си съвмес същите...в петък пак ще дойде,пак ще бъдем 2 дне заедно,ще ни е хубаво и после пак ще си тръгне ,а аз ще си остана прецаканата...любовница!!!!!!!
цитирай
4. venus - ... а и малко търпение!
08.10.2008 16:19
Хм, всичко това ми изглежда познато, само дето на мен ми е повече позната мъжката ситуация. Дали е така или просто си мисля, че е така, не знам.

В предния коментар няколко пъти употребих думата объркан. Мисля, че момчето ти е много объркано, или поне със сигурност неуверено. Подобен ход от негова страна е много труден. Всеки от нас има нужда от близост, както и всеки може да осъзнае, че човека до него не е този, с който ще изкара остатъка от живата си. Всичко е като една кристална ваза уникат – много е лесно да я счупиш, но е много трудно да си намериш нова. Това, което ти не разбираш е че той иска от тебе подкрепа. Мисля, че него в момента го е страх, че ако се раздели с приятелката си, то ти вече няма да го чакаш и той ще остане самотен, което ще го накара да се чувства още по-объркан и по-неуверен. От друга страна, ако ти го успокоиш и му кажеш, че ще го чакаш, той много по-бавно ще се реши на този сериозен ход. Да не говорим и за ролята, която ще имаш в този случай – момичето, което раздели двойката – от страни погледнато, много хора не възприемат подобно поведение.

И още едно нещо, което не е изяснено - какво не му харесва в настоящата приятелка? Въпреки, че на този въпрос е хубаво е ТОЙ САМ да си отговори...

Може би най-добре е момчето ти само да реши какво да прави. Ти не искаш да си му любовница, той не иска да е с две жени. Още повече, него го е страх да те загуби...
цитирай
5. noboysnocry - Яд ме е за едно...
08.10.2008 17:45
..всщност той е до някъде публична личност и ...аз знам какво е правил за жена, невероятни неща...! Захвърли бизнеса си в Щатите, живота си ,приятелите си и...се върна в БГ,заради жена....жена,която не познаваше добре,но явно беше влюбен и направи и невъзможното...! Те не са вече заедно де,но....така или иначе мислех,че след като се познаваме от 9 години...и аз трябваше да съм нещо по-специално в живота му,но...явно не е достатъчно! Оф....ще ми мине!
цитирай
6. viki11 - Аз щях да си остана с него, защото май ...
09.11.2008 19:39
Аз щях да си остана с него, защото май само това можеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43683
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930