Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2008 15:51 - И така...
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1001 Коментари: 2 Гласове:
0



Напоследък се замислям за доста неприсъщи за мен неща, вероятно,защото преди няколко дни ми беше рождения ден и се депресирах на тема възраст,или по-скоро на тема....подходящата възраст. Нищо не разбирате,засега,от това,което пиша....! Та...замислям се напоследък за мъжете,жените,семейството...подходящия момент,силния пол,тръпката и такива ми ти неща. Оглеждам се наоколо и виждам познати и непознати...обичат се хората,но не мога да не отбележа факта,че много често се срещат двойки,които....някак си не си подхождат.Уникална мадама с крак 1.20 м. ....страхотна фигура,коса и....до нея един скромен,скучен,на визия мъж. Така де, като гледам по близките около мен хора, просто е очевадно ,че има много красиви жени с кофти мъже....!Не,не...не кофти мъже с пари,а кофти мъже без пари,дори без кои знае колко акъл...и защо....!? Това е въпроса...! Мислех си доста,защото някои на рождения ми ден ми пожела " И дано наи-сетне си намериш мъж,да не си толкова критична и да се омъжиш"...аз просто се усмихнах,не ми стана кофти...не сум комплексарка,ама...дойде ли и моето време.? И какво значи критична....?!? Един вид....прави компромиси,че да не останеш сама....! На 22 съм все пак...това не е някакжа преклонна възраст....не съм стигнала момента да имам статуса "стара мома"...глупости. И какво значи да не съм сама...винаги съм мислила,че е по-добре сама, отколко с неподходящия!! ...ама не е това най-важното! Стигнах до един извод.....жените са по-малко от мъжете ,това е факт. Модата е доста интересна, козметиката добра....следователно жените стават по-хубави. Едно нещо,обаче не се променя.....манталитета на българина. Сама жена...НЕ!!!!! По-добре някакуж безсмислен брак и развод,но не и сама...!! Та жените стават все по-настоятелни,обсебващи,нападателни....дори агресивни! Вече жените са тези,които трябжа да ухажват.....защото мъжете са по-малко! И какво става....в един момент, мъжете решават, че е много по-лесно да са слабия пол и да си стоят и да си чакат някоя симпатична девойка да дойде при тях. Ок, това не мие проблем до момента, в който стане така,че аз... не съм от жените ,които ще тръгнат да свалят някой,да му се обаждат и тн....абсурд. Един мъж ,с когото излизах преди време,беше симпатяга де и.. минат се дни,той се дъри добре,кавалер,галантен,мил....аз не го отблъсквам,не го режа,но гледам по-бавно да се развиват нещата....та той в един момент ми вика - "Забелязваш ли,че има доста жени,които ми звънят....ако ти не ми се обадиш утре,край"....Край???!?!? Умори се?!...Аз,разбира се, съм инат...не му се обадих и той ми каза "Защо да се мъцха толкова да свалям теб,като има други жени,които сами иджат без да си давам зор"....!!!!!!!!! И така прекратихме нашите отношения. Не, не,че ми е кофти за него,просто не мога да разбера защо мъжете стават все по-лениви...забравят за кавалерско отношение,цветя,романтика...нормалният период на изчакване ,за да се увеличи тръпака....вече нищо не разбирам!!! И това е де....чувствам се странно...дори днес си пия кафето със сестра ми, с която мислех,че много си приличаме по характери, и тя ми казва....." ти си голям човек и не исках да ти казвам нищо,но.....ТРЯБВА ДА ПРАВИШ КОМПРОМИСИ !!! Това по повод един мъж,който не можех да изтърпя...на хартия еьтра,но имах органическа непоносимост към него,което за мене основателна причина да го зарежа,но явно за другите не е! Тоя мъж вчера ми се обади да ми каже,че се жени....,а после се оказа,че жената му е една страшна мадама. И така де...как може да не е достоен за мен,като всъщност си е намерил по-хубава жена...! Отново пиша хаотично,но постоянно някоий влиза да ми задава тъпи въпроси и си забравям мисълта докато отговоря,съжалявам! Всъщност, интересуваше ме главно - Защо вече жените са тези, които трябва да са мили,галантни,да праеят комплименти и тн...!! Край;)))



Гласувай:
0



1. venus - отговор
23.09.2008 10:46
Пазарна икономика. С тази разлика, че се продуктите на пазара са от друго естество.


иначе, btw - Честит рожден ден!
цитирай
2. viki11 - Не бях се замислила. Наистина, м...
09.11.2008 21:09
Не бях се замислила. Наистина, мъжете си седят и чакат жените да им ... легнат. И аз бих постъпила така. Щом има голямо предлагане. Макар че аз трудно харесвам някого и само теоретично го приемам това, донякъде.
Аз бях критична, не останах стара мома заради това. ТИ както решиш.
Но пък не понасям мъжете. В един момент компромисите стават в повече. Например, сестра ми може да понесе, че й изневеряват, а при мен е изключено. Няма такъв филм. И защо да се мъча? Има единици мъже, на които може да се вярва, засега не съм се вредила за такъв. Явно ще си търпя капризите. Но да ти кажа, ако просто реша, .....ето, отивам и си намирам някого и ще заживеем заедно! И ще стане. Според мен, явно не искам. Изкалпазаних се, искам да е единствения. А и искам, да не ме променя, да не се нагаждам, което е по-трудната част да се нагодим. Да си намериш вярната половинка.
А ти какво искаш, знаеш ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43303
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031