Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2008 17:22 - Просто недопустимо.....!!!!
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1534 Коментари: 5 Гласове:
0



   Сега ще ви разкажа една тъжна история.....за мъжете, жените и ....повръщането!
   Знам,че историта ми започва гадно,но....
И така....прекрасен слънчев ден, аз решавам да отида на волейбол - много ги обичам тея момчета нищо,че се издъниха на олимпиадата,та... отивам да гледам мач между България и Щатите....Много викам и...побеждаваме! Междувременно до мен стои младеж...много симпатичен,строен и тн.Заглеждам си  го ,заговаряме се и 5`ч. се забавляваме заедно. Побвам историята от много далече,но има смисъл в това...просто да видите първоначалния приказен привкус и крайния разгром. Та така...мача свършва младежа настоятелно ми  иска номера и аз не се дърпам много де...давам си го. И така...казвам си - тази вечер ще бъде хубава...да бе да,той младежа пропуснал да спомене ,че е на почивка на Златните и всщност сега щял да си се прибира в Стара Загора!!!! Е, казвам си...сигурно е бил тъп, не се ядосвай за него !И все пак се минава време младежа ми се обажда с желанието да се видим,идва във Варна аз го водя на парти с мои приятели,изкарваме си супер  той си се прибира...и това е!Минава още 1 седмица и той изявява желание да се видим за повече време. Аз правя целият офис луд,за да си взема 3 почивни дни в средата на седмицата и да се видим,до тук добре...толкова се радвам,че те мога да си се побера в кожата. И така идва младежа....посрещам си го и той казва "Тръгваме" аз даже не питам къде. Отиваме в хубав хотел...с градинки,езера,изглед към морето...ПРИКАЗКА!Той е подготвил всичко,даже носи свещи за романтичната ни вечеря вечерта.....ПРИКАЗКА!! Ех...изключихме си телефоните и мислехме да се наслаждаваме на великолепна почивка...той ме гушкаше и целуваше постоянно ...е,не искаше да правим секс- не знам защо....да сме били изчакали за по-интересно...и това приех!Казвам си по-дбре след романтичната вечеря....! И  така...обяснява ми 5 часа колко ми се радва и как ще се забавляваме и ще правим всичко каквото ни дойде на ум...! Отиваме из курорта, разхождаме се,държим се за ръце,подарява ми цветя,вечеряме в хубав ресторант......и аз си поръчвам панирани миди. Де да знам що...ядяха ми се миди...панирани! Прибираме се в ходела,държим се за ръце,гушкаме се... и той отива да намери тирбушон за винот...аз си лежа,чакам го и ....изведнъж - адски болки в корема,повдига ми се....едва се добрах до тоалетната и ....прекарах там..... 9 часа! :((((((((((((((((((((((((( Някакво гадно хранително натравяне,грозна гледка,не вога да си вдигна главата от тоалетната чиния,повръщам яко..!!!!И тоя пич,дето ме гушкаше и ми викаше колко съм яка...изведнъж стана нов човек! Пита ме да ида ле до Варна за хапчета...аз казах няма нужда,! И той...ми тогава нищо друго не ти остава освен да повръщаш и да ти олекне...и отиде да спи. :(((((((Към 9 сутринта аз вече бях по-добре и реших да си лягам...и очаквах,че той ще ме гушне и ще поспим блаженно още 3-4 часа, а после като нови ще се насладим един на друг. Да бе да....пича си стоя в едни край на леглото и не ме отрази въобще. Било му топло....шибания климатик чеше на 25 градуса....топло!!! И така..сутринта отваме да пием кафе...той сяда срещу мен..да мебил виждал. Не ме пипна ,не ме гушна,не ме целуна...да не става въпрос за секс. На въпроса защо...той отговаря! - Разбери,че не съм от мъжете дето се гушкат и целуват нон стоп...! Историята продължава с безброй такива изцепки от негова страна и никакъв секс или гушкане. Изпихме си виното и на леко замаята глава сподели,че било заради прословутото ми повръщане..!!!!!!Като ида при него му се спи,а като му кажа остави ме намира идва при мен да ми се  натиска...нищо не разбрах. В главата ми е объркано и затова пиша толкова хаотично. И тва е де....изпратих го,целуна ме и каза - Нека не мислим за бъдещето, да става каквото ще!
Та,мамка му( няма да се цензурирам),  жените не могат ли да се натровят....!?!?!?И това ли не ни е позволено!?! Мислех,че ще прекарам най-романтичната си почивка,а се оказа най-големия ми кошмар!



Тагове:   недопустимо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noboysnocry - Не очаквам кой знае какви комент...
02.09.2008 17:35
Не очаквам кой знае какви коментари,но поне кажете кой крив и кой прав в тази ситуация!
цитирай
2. venus - un-LUCKY LOVE !!!
08.09.2008 11:55
Всъщност, почна с идеята за една тъжна история, а свърши с нецензурни изрази. Така, де, няма проблем...

Мисля, че си имала голям късмет да срещнеш въпросното момче!
Обикновено, когато се срещаш с непознат, е по-вероятно да попаднеш на гларус, отколкото на джентълмен. Е, в първия случай секса, който толкова ти липсваше, е гарантиран, доколкото за виното и романтиката не е ясно. Проблема, който ти някак си все изпускаш от погледа си се състои в това, че в твоя случай романтиката на свещи малко не се връзва с девет-часовия ти престой на тоалетната чиния... опитвам се да вържа двете неща, ама нещо не става...
В този смисъл, не мисля, че момчето ти с нещо е криво. Сама каза - предложило ти и помощ, не те оставило на произвола.
Ти – ти също не си виновна, че си повръщала, не си го правила нарочно, в крайна сметка. Лош късмет!

И все пак, ако трябва да има виновен – това може да е тоя, дето ти е приготвил блажените панирани мидички...

Така или иначе, не мисля, че можеш да върнеш времето назад и да поправиш грешките си. В крайна смекта, следвайки философията ти - всичко е станало така, както е трябвало да стане – “противното би значело да се ядосваш напразно!!!”
цитирай
3. noboysnocry - Аз вече не се ядосвам, мина ми! Вс...
17.09.2008 22:26
Аз вече не се ядосвам, мина ми! Всъщност явно в тази история подробностите са от значение, а аз не исках да ги пиша,за да не стане прекалено дълъг поста,но...вече няма значение. Venus, мерси ,че поне се заинтересува и ми предложи мъжка гледна точка!
цитирай
4. viki11 - Когато си със случайни познати, не ...
19.09.2008 01:30
Когато си със случайни познати, не очаквай разбиране Ти си там, за да те употребят.
Тези с друго възпитание не се запознават по този случаен начин.
цитирай
5. soho - Винаги големите очаквания не се ...
21.09.2008 14:26
Винаги големите очаквания не се реализират, от личен опит ти го казвам ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43300
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031