Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2008 19:58 - Да живееш в приказка!
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 627 Коментари: 1 Гласове:
0



  Аз преди 2 часа се усетих, че имам блог тук,а сега не мога да спра да пиша:) 
Напоследък има все повече сапунени сериалчета..един и същи сюжет, често същите актьори, естествено happy end...!И хората си ги гледат, успокояват се ...и някой сърдитко им казва - ей, живота не е като по филмите...стига я гледа тая боза!  И защо!? Не, не ...аз не гледам сериали,но си пиша една много романтична,емоционална и забавна приказка. Скоро се научих на нещо....да действам. Излязох в отпуска - страхотно . И си мисля....кратка е, нека бъде забавна. Прибирам се вкъщи, пускам си skype-a и си казвам..всечки лятото идват във Варна,аз да взема да се махна от тук. Гледам кои са online и се чудя на кого да отида на гости...и почвам! Този е в щатите....хмз, Германия, един в Швейцария .. ( всички избягаха, побърква ме мисълта ,че има хора,които сигурно няма да видя повече до края на живота си ) И така.. попадам на първата си голяма любов, първият мъж в живота ми...бях на 15г., той на 19....смешно а!? Две невероятни години....изпълнени със...скандали! И се пак - любов. И така..казвам си - защо не. Не сме се виждали от години, хубаво е да си приятел с хора , на които си държал някога! Събирам малко багаж и тръгвам...малко по-късно се озовавам някъде по дунава. Провеждам следния разговор - "Здравееей! Как си!? ДА си се ожинил случайно? ...ооор идеално. А приятелка имаш ли !? Добре... защо не дойдеш да ме вземеш от гарата!? Никога не съм си мислила,че ще направя такова нещо...мдам,но това май се оказа най-правилната ми постъпка от години...единственото нещо,което не мислих, не анализирах,не претеглях,не критикувах...!
Та исках само да кажа за приказките...ако всеки прави точно това,което му е на сърчицето ще живее в мечтите си!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Хм. Не намирам това за решение. Но е ...
19.09.2008 01:16
Хм. Не намирам това за решение.
Но е някакво бягство все пак.
Едно изчукване със стара любов, е , няма що. Постижение.
Но пък щом ти харесва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43305
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031