Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2007 15:09 - Дали съм единствена!?
Автор: noboysnocry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3896 Коментари: 23 Гласове:
1



Здравейте!От доста време чета тези дневници и всеки път се замислям,че имам да кажа много неща,но...може би няма кой да ме изслуша!Може би ме е срам от това ,което искам да споделя!Сега не се отказвайте да четете,знам че звучи отчаяно и досадно,но....според вас какво може да накара едно момиче на 21г. да е толкова объркано!Кофти ми е ,че на фона на проблемите в семейството ми аз съм такава егоистка,че да иска да говоря за...мъже!
Та...от както водя някакъв съзнателен живот съм си поставила за цел да разбера мъжете....е не ми се отдава въобще!Отказала съм се да търся...мъжа,вече правя всички приятели,за да се опитам да ги разбера!Всико е някакъв омагьосан кръг...как е възможно отношенията ми с мъжете да протичат винаги,ама винаги по един  и същи начин!
Схемата е следната...Запознаваме се...,решаваме да излезем!До тук нормално..даже понече от добре,звънят,звънят...държат се адски мило,аз им се кефя всчко е ок..минават примерно...максимум 10 дни..разделяме се до вратат пред вкъщи с целувка..той не иска даже да ме пусне да се прибера,за да е повече време с мен и.....ПОСЛЕ КРАЙ,НЕ СЕ ОБАЖДА!а АЗ НЕ ЗНАМ ЗАЩО СЕ СЛУЧВА ТАКА!Поне преди това да има скандал,или дори малко спречкване....нищо!!Всеки път се случва така...разбирате ли,100 процента от случаите!То ясно,че в мен е проблема,ама не се намери един да ми каже защо постъпва така и...това се повтаря и...аз продължавам да си се чудя!Голям съм карък нали!?Обичам ясните неща...мислех,че и мъжете са така,ама...!Добре де,ако някой има и бегла представа защо ми се случва ще е добре да се пробва да ми обясни!Вярно съм блондинка,но ще се постара, да ви разбера!Мерси ако някой все пак е дочел тази просотияно наистина това вече ми идва в повече!


Тагове:   дали,


Гласувай:
1



1. shemmy - пробвай
05.03.2007 15:27
ти да се обадиш :)
не е срамно.
цитирай
2. noboysnocry - Абсурд
05.03.2007 15:29
Не мога да го направя...теорията е следната...Щом някой не ти се обажда значи не иска да го напри,а щом той не иска защо аз да го правя!
Абе и аз ни знам ...може би съм голяма кривотия,но все пак...няма нежда да се разделят с мен по 5 часа да ме целуват като имат намерение после да не се обадят...няма логика!
цитирай
3. анонимен - войната е безмилостна :-) трябва да ...
05.03.2007 15:41
войната е безмилостна :-) трябва да разшириш ползваните оръжия в нея.
цитирай
4. sis - Няма логика
05.03.2007 15:44
- ти сама го казваш. Но...ако и той разсъждава като теб - ми...щом не иска да ми се обади, значи и аз не трябва да й се обаждам.
А за раздялата - може причината е просто, да не сте си половинки. Няма какво да се мъчиш.
:):):):)
цитирай
5. noboysnocry - Много сте готини
05.03.2007 15:46
:))По-рано трябвало да се сетя да пиша тук,поне се усмихвам,големи сте сладури!Аз не съм депресирана както сигурно изглежда,просто се опитвам да ги разбера!Затова искам повече ковентари,всички гледни точки...може да кажете ти си кучка и не могат да те търпят,знам ли не ми пука каква е причината,просто искам да я знам!
цитирай
6. ady - И аз да кажа
05.03.2007 15:51
с риск да повторя гореизказани мнения. Опитай ти да се обадиш и попитай, защо не ми се обаждаш? Без да си попитала няма как да знаеш. А някой ден ще намериш половинката си :)))
цитирай
7. shemmy - ок, да си призная...
05.03.2007 15:52
наскоро излизах с едно момиче няколко пъти, накрая започнах да си мисля, че нещата стават по-сериозни. реших да помисля дали искам нещо по-сериозно с нея, и достигнах до заключението, че не. Не и звънях три дена, тя ми се обади. Казах й, че имам много работа напоследък и ще я потърся като се поосвободя. Оттогава не сме се чували и си мисля, че всичко е ок.
с други думи - не, не си единствената :)
цитирай
8. noboysnocry - Е,браво
05.03.2007 15:55
Значи съм си права,че не звъня...ако взема се престраша и накрая да ми кажат....имам много работа,съвсем ще издивея:)))
цитирай
9. анонимен - Да не би щото си твърде приказлива?
05.03.2007 16:18
Да не би щото си твърде приказлива?
цитирай
10. анонимен - Ако
05.03.2007 16:22
Ако си блонди с манекенски пропорции е абсурд това да ти се случва!
цитирай
11. noboysnocry - Е това е факт!
05.03.2007 16:22
Вярно много говоря,много мисля,многа критикувам и всичко по много...ама всъщност поне на това са ми се радвали,забавлявам ги...макар че понякога са ми казвали,че ги респектирам и малко ги плаша!Ей,изясняват ми се нещата...просто не съм наред:))
цитирай
12. анонимен - Много секси ли си
05.03.2007 16:54
Много секси ли си
цитирай
13. sladurcheto0 - :)
05.03.2007 18:49
Macka uspokoi se!:) Mojebi prosto... znam li..mujete sa slojno neshto..:D Svirkai si i.. dobre doshla :)
цитирай
14. zhiv - zhiv
05.03.2007 19:29
да ти кажа от моята позиция, като мъж, всички сме почти еднакви. и мъжете и жените потъпват често така, че и аз ги правя доста често тези номера, докарам я до едно дередже и после не се обаждам и мълча като пръднал. че и в бизнеса е така. все някой чака другия да се обади за да види колко е заинтерисован. така че не си го слагай много на сърце. обратната страна на медала също не е много за предпочитане. я си представи пък някой олигофрен да ти звъни през пет минути като на пожар.
цитирай
15. noboysnocry - За да бъда по-ясна
05.03.2007 19:54
ще ви разкажа накратко последната случка!Познавахме се отдавна с него,всички знаеха,че иска да излиза с мен аз не иска ,незнайно защо...!Няма значение това,засякохме се на един рожден ден и ..останахме заедно до 7 8 ч сутринта!От там всеки ден се виждахме 10 дена ,постоянно ми се олаждаше,каза ми и аз да му звъня да знае ,че се сещам за него и аз пращах смс за лека нощ и всичко беше екстра,все пак той беше този ,който отдавна ме харесваше!Та той за съжаление работи в софия и трябваше да се връща там,беше се прибрал само за 10-тина дни...деня преди да тръгне ми каза,че не иска да се разделяме така и да отида с него в сф поне за няколко дни...и аз луда глава тръгнах,изкарах 1 седмица при него,но ми беше адски гадно-той на работа по цял ден,а аз се чудя какво да правя!И все пак си ни беше добре заедно,беше мил-даже последната вечер направи ромчантика, а той по пренцип въобще не е такъв-искаше да ми е приятно и да се извини за това,че го няма по цял ден!И така...на сутринта,когато трябваше да се прибирам към варна...беше много рано 7ч трябваше да тръгна набързо се оправихме-нито ме целуна нито нищо,качихме се в колата...закара ме до гарата и не ме пипна през целия път и аз ...слязох от кола и...край!Обади ми се по пътя да ме пита дали всичко е ок..аз казах да....и от тогава не се е обаждал!2 седмици-нищо!!Е,това не мога да го разбера..7 години иска да излиза с мен,пакрая става,хубаво ни е заедно....а той не се обажда!ТАзи искория наистина....ме побърква!!!;(((((((((((((((
цитирай
16. zhiv - zhiv
05.03.2007 20:13
ей затова не ги долюбвам аз много тия. явно младежа не е готов, за нещо си по сериозно. мъжа е мъж за да си изпие чашата докрай. започне ли един път трябва да го довърши, независимо дали му харесва или не. хората са прави, на всеки му се иска но не на всеки му стиска. ти пък имаш най малката вина в конкретния случай. какво има да му разбираш, не се занимавай с него повече.
цитирай
17. анонимен - Zhiv ne e prav! Ako mackata e debela, ...
05.03.2007 21:23
Zhiv ne e prav! Ako mackata e debela, grozna i glupava, kak da ia dovarshish? A? Zariazvash ia i begash!
цитирай
18. анонимен - ~ N ~
05.03.2007 22:12
Аз го правя нарочно, за да съм по-интересен.
цитирай
19. анонимен - Е, в последната ти описана случка ...
06.03.2007 14:10
Е, в последната ти описана случка става дума за най обикновена секс история, не виждам какво сега се тръшкаш, къде си видяла любов тук...
цитирай
20. анонимен - Ааа
10.03.2007 15:13
Само едно ще кажа. Мъже.

Аз съм се отрекла вече, просто не ги разбирам, деба!!!

А за обаждането, преди и аз така мислех - щом не ми звъни и аз няма! Ама не става така .. ами ако и той това мисли? Покажи, че го харесваш, поне веднъж. Така топката е в неговата зона, а ти си направила всико, което трябва. Толкоз.

Ако не иска, да си гледа работата :) Мъжете са навсякъде, огледай се и подбери следващия ...

цитирай
21. dusha - :)
11.03.2007 11:04
Хмм, на мен също ми се е случвало- разделяме се със страстни целувки, а после не се обажда.. Все едно нищо не е било! И в двата случая става на въпрос за секс! Или само се целувате и не му пускаш, а той само иска да те изчука и се отказва да се занимава с теб щом не му пуснеш.. Или му пускаш, а той не иска сериозна връзка, а само да те изчука и пак не се обажда! Повечето мъже са толкова елементарни.. Поне да бяха деректни и да казваха от рано, че искат само секс нищо друго! Защото да не забравят, че ние жените сме много чувствителни същества...
Успех миличка!
цитирай
22. viki11 - То се очерта. Първо, чакат някои ти ...
19.09.2008 01:39
То се очерта.
Първо, чакат някои ти да се обадиш най-напред.
Второ, изглеждаш, че искаш сериозна връзка, а те търсят нещо по-неангажиращо.
Трето, зависи колко си забавна и колко приличаш на тях, имаш техните търсения и социално ниво.
цитирай
23. viki11 - То се очерта. Първо, чакат някои ти ...
19.09.2008 01:39
То се очерта.
Първо, чакат някои ти да се обадиш най-напред.
Второ, изглеждаш, че искаш сериозна връзка, а те търсят нещо по-неангажиращо.
Трето, зависи колко си забавна и колко приличаш на тях, имаш техните търсения и социално ниво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: noboysnocry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43681
Постинги: 20
Коментари: 67
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930